[O1] Zimny górny wąż od chłodnicy, ciepły dolny.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kieriestof
    Drive
    S_OCP Member
    • 2006
    • 47

    [O1] Zimny górny wąż od chłodnicy, ciepły dolny.

    ponawiam ogłoszenie

    OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl


    Cena 25900 do negocjacji. Dla OCP - gratisy
    Kieriestof
    ---------------------------
    Octavia radość sprawia
  • stefan86
    Ambiente
    • 2005
    • 119

    #2
    [O1] Zimny górny wąż od chłodnicy, ciepły dolny.

    Witam.

    Do tej pory zawsze Octavia ładnie łapała odpowiednią temperaturę i wręcz niezależnie od warunków pogody, stylu jazdy trzymała murowane 90 stopni na zegarze. Jednak wczoraj wyjątkowo wskazówka zaczęła mi się wychylać ponad, dobiła do 100 i stwierdziłem że lepiej zatrzymać silnik. Na postoju okazało się że górny wąż chłodnicy jest absolutnie zimny, dolny natomiast ciepły, nie gorący (na pewno nie na prawie 100 stopni) ale ciepły.

    Co to Panowie za usterka? Bo z reguły to czyta się o tym ze to górny wąż jest gorący a dolny zimny.

    Silnik to 1.6 AKL.

    Komentarz

    • aniol
      RS
      • 2012
      • 5228
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      stefan86, Po mojemu to termostat.I warto zwrócić uwage na króciec
      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
      Pozdrawiam ANIOL

      Komentarz

      • Marian 2
        L&K
        • 2007
        • 1085
        • Octavia I combi (1U5)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Jeżeli silnik nie przegrzany (w domyśle temperatura węży w "normie"), a wskażnik pokazuje ponad 100°, warto zacząć od wymiany czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
        Bardzo często ten czujnik szwankuje. Miałem dwa przypadki uszkodzenia czujnika. Raz byla pokazywana zbyt duża temperatura właśnie, a drugi raz wskazania temperatury w normie, ale bardzo trudno było uruchomić nagrzany silnik, oraz bardzo mocno wzrastały obroty biegu jałowego, tak jakby zacinał się pedał gazu.
        Czujnik jest dwu sekcyjny. Jedna sekcja do pokazywania temperatury na wskażniku, a druga do ustawiania właściwej pracy komputera silnika.

        Komentarz

        • michalrh
          Rider
          • 2012
          • 322
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez Marian 2
          Jeżeli silnik nie przegrzany (w domyśle temperatura węży w "normie"), a wskażnik pokazuje ponad 100°, warto zacząć od wymiany czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
          Bardzo często ten czujnik szwankuje. Miałem dwa przypadki uszkodzenia czujnika. Raz byla pokazywana zbyt duża temperatura właśnie, a drugi raz wskazania temperatury w normie, ale bardzo trudno było uruchomić nagrzany silnik, oraz bardzo mocno wzrastały obroty biegu jałowego, tak jakby zacinał się pedał gazu.
          Czujnik jest dwu sekcyjny. Jedna sekcja do pokazywania temperatury na wskażniku, a druga do ustawiania właściwej pracy komputera silnika.
          czujnik można bardzo łatwo sprawdzić VAGiem.
          był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
          jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04



          komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.

          Komentarz

          Pracuję...